Anak Emas Aku

Sabtu, 8 Oktober 2011

Askar plastik



Yeahh... Jom main askar plastik. Dulu masa kecik2 benda ni lah penghilang rasa bosan. Aku ingat lagi beli askar ni pada tahun 1997.. Petang2 main bawah kuartes dgn kawan2 .Cara main  korek lubang buat kubu pastu letak askar ni. Then baling batu kearah askar lawan. Askar yg tumbang dikira K.I.A atau senang cerita matilah. Askar terakhir yg masih berdiri dikira sebagai pemenang.Masa tu memang syok habislah main. Maklumlah zaman kanak2 dulu playstation mahal, x mampu bapak aku nak belikan. 









Aku tertanya-tanya.. Askar aku ni x nak pencen ke??

3 ulasan:

Ezad Skytech berkata...

dulu masa kecik2 dulu mmg pernah main pun askar2 plastik ni..hee~

khairul@kechik berkata...

hehe.. best kan main..

Ridzwan Mohamed berkata...

memang best main bende ni.psl askar tu,kan umur persaraan naik....he3.gurau je

Baca Ini Juga

TANAH TUMPAH DARAHKU