Bukan Biasa Biasa

Anak Emas Aku

Sabtu, 29 Oktober 2011

Kembali Bersinar..



Hampir seharian tanpamu mula mematangkanku. Aku mula tersedar dari lamunan mimpi indah. Kehadiranmu selama ini tidak ku endah. Kau tidak aku hargai..  Namun apabila kau menghilang, aku jadi resah.. Aku mula merindui kehadiranmu. Aku rindukan kasihmu. Aku rindukan rahmatmu..Dunia aku rasakan kian malap. Ketika aku menangisi pemergianmu, tiba-tiba kau kembali.. Kau telah kembali ke pangkuanku.. Kau kembali menyinari kehidupanku.. Ya Allah.. Doa ku telah dimakbulkan.. 



Sumber google



Akhirnya elektrik dah ada balik... Yeah boleh la aku tengok bola malam ni.. Yeyeyeye...Terima kasih abg wiring yang berusaha keras. Jasamu dikenang..


P/S:Jimatkan elektrik..Ia juga satu rahmat.

8 ulasan:

Unknown berkata...

mujur..
kalau tak..
kena la menepek di kedai mamak..
hehehhe

Ezad Skytech berkata...

hee...boleh la tengok bola kan...:)

Tanpa Nama berkata...

haha sokong mana nih ?

Nasz berkata...

hehehe. ingat kan apa tadi.

khairul@kechik berkata...

@sis92
sokong mana yg menang.hehe..

ctk berkata...

hahahahaha...ceh! blackout rupenyer..hahaha

khairul@kechik berkata...

@ctk
hehe.. saja pusing2 sikit.

ReramaBiru berkata...

~hehehe..ayat mukadimah panjang lebar..menarik :)

Terbaik

TANAH TUMPAH DARAHKU