Anak Emas Aku

Khamis, 20 Oktober 2011

Spa Ikan Berbahaya?


Salam..

TINJAUAN Berita Harian ke premis terapi ikan di sekitar ibukota yang
dibimbangi sebar virus HIV dan Hepatitis C.
gambar dari Berita Harian

Berita buruk kepada penggemar spa ikan. Kementerian kesihatan telah mengeluarkan amaran risiko terdedah kepada pelbagai penyakit bahaya seperti Hepatitis C dan HIV/Aids jika menjalani rawatan spa ikan yang berpunca dari penyakit bawaan air.

Baik bela sendiri je ikan jenis Garra Rufa ni.. Tak payah dah nak berkongsi dengan orang lain berendam dalam air yang tak bersih.. Kasi ajar sikit sama tauke2 spa yang kedekut guna air  kotor yang dah berulang kali orang pakai .. Okies..



P/S:TERINGAT PLAK DENGAN IKAN MPK/BANDARAYA...



5 ulasan:

Ezad Skytech berkata...

nasib baik aq tak pernah try lagi...tak nak pun try sebenarnya ni..hee~

khairul@kechik berkata...

@Ezad Skytechtapi kesian dekat ikan2 yg x berdosa tu.. apalah nasib dorang nanti..

nazreen kadir berkata...

harga dia sama je dengan refleksologi yang amoi urut tu,,,,baik aku pilih amoi,,dari ikan,,hehehe

khairul@kechik berkata...

@nazreen kadir mesti customer tetap amoi ni.heheh..

wK berkata...

betui2... baik aku suruh mak aku urut.. free pun free.... HEHEHE

Baca Ini Juga

TANAH TUMPAH DARAHKU