Anak Emas Aku

Khamis, 27 Oktober 2011

Oh Wonderpets


Di satu petang yang basah...

K         : Oit kechik.. 
Kechik :Yup
K         :Ape celup layan wonderpets . Macam budak2 je..
Kechik :Best ape wonderpets.. 
K         :Ko kan dah dewasa. Cam tak sosuai plak. kahkahkah..
Kechik : Aku lebih suka layan kartun dari dok merayap sana sini. takde pekdah langsung.Kartun boleh wat                  aku hepi.Uwekkk...
K         : Ok la kechik oi.. Tak kuasa aku nak bertekak dgn hantu kartun mcm ko ni.Huhu..
Kechik : Kemenangan berpihak kepada kartun. Yeah!!! Remote Astro ni aku punya.. Hahaha..          
K         :Grrrr!!! Tak dapat lak aku nak layan sinetron.. 

K(Kakak aku)hehe...

ooo balik kampung ooo balik kampung ooo







11 ulasan:

Ezad Skytech berkata...

haha...ko pun layan wonderpet ke..? sesekali tengok tu takpe la kan...haha~

khairul@kechik berkata...

@Ezad Skytech
hehe..layan je. best..

Si BuDaK KaChAk berkata...

dulu slalu tgk...skang ni dah takde mase...rindu pulak dengan wonderpet ngan spongebob...tah ape kaba la dorg ek???hehehe

iza berkata...

Assalam...
Setiap hari wajib buka tv start 2.30 hingga 5.30 ptg...Kita dah tak dapat nak buka chanel lain dah...

sis92 berkata...

betul sokong kamu 100 persen

dpd layan sinetron huh! emo

Fatin Sallehuddin berkata...

wah ! wonderpet , apa yang penting kerjasama . haha~ layan woh katun neh even ari2 ulang tajuk yang sama :)

khairul@kechik berkata...

@Si BuDaK KaChAk
dorang sihat je.heheh...

khairul@kechik berkata...

@sis92
hehe.. sinetron x best pun..

ekin.. berkata...

apa celoppp??haha..teregt cter hntu bonceng..:D

ekin.. berkata...

apa celoppp??haha..teregt cter hntu bonceng..:D

ctk berkata...

hahahaha...ct pOn layan lau bOsan sgt..ciap ikot nyanyi lagi..haha

Baca Ini Juga

TANAH TUMPAH DARAHKU