Anak Emas Aku

Khamis, 17 November 2011

Yeahh Aku Kaya!!!


Akhirnya setelah sekian lama tidak menjenguk Nuffnang...



Kayakan aku.. Haha.. 
Lepaslah beli pisang goreng seringgit dengan coklat hacks 20 sen..
5 sen lagi simpan dalam ASB. Huhu..

 Tak kisah la jumlah tu.  Tipulah kalau aku kata tak nak duitkan, tapi selagi ilmu didada ni belum lengkap pasal duit kita tolak tepi dululah.. Siapkan diri dengan ilmu blogging dan mantapkan kualiti penulisan. Itu target aku.. Tak lupa juga terima kasih kepada hamba2 Allah yang sudi mengklik iklan di blog ini. Okies..

P/S: Jom aku belanja tapi korang bayar sendiri hehe..

9 ulasan:

zareliqa afiqa berkata...

hehhe~ sama lar.earning tak sampai 5 hengget ag.kekeke :D

khairul@kechik berkata...

@zareliqa afiqa
hehe. 10 tahun lg kut baru dpt merasa cash out..huhu.

cik p-naz berkata...

oke la tu . pnaz boleh beli coklat hack 8biji je . dh 2biji 10sen . hehe

sis92 berkata...

hehe nuffnang memang lambat sikit update earning..
jom join churpchurp:D

khairul@kechik berkata...

@cik p-naz
jom la jemput mkn pisang goreng. ada lagi ni. hehe.

yen(toka ziizokukuto) berkata...

hahaha,,same lah bro,,,hahaha,,,sedih sedih,,haha

khairul@kechik berkata...

@yen(toka ziizokukuto)
haha.. sabar2..

Ezad Skytech berkata...

mmg susah nak naik kan...haha...
sabar je la...

khairul@kechik berkata...

@Ezad Skytech
haha.. betul tu..

Baca Ini Juga

TANAH TUMPAH DARAHKU