Anak Emas Aku

Rabu, 16 November 2011

Gemuk,Gemuk, dan Terus Gemuk...



Salam semua.. 
Sekarang ni aku agak seganlah nak menghadap cermin..  Segan nak tengok bentuk badan aku sekarang ni. Huhu.. Terlampau seksis..

AMARAN ini bukan aku.. Pok Cik Google ni..


 Lemak tepu berkrim makin bertambah plak sejak aku sibuk mengabadikan diri dengan PES 2012 ni.. Haha..

Siang malam aku duk hadap pc je melayan game.. Takde masa pun nak exercise.. Senaman jari banyaklah kat joystick ni. senaman jugakan.. Jalan sikit pun dah mengah.. Bila *melantok(makan) pula ikut suka hati je.. Semua aku bedal.. Kalau rasa lapar ditengah malam aku sanggup bangun tido main masak2 maggi kat dapur dan penuhkan perut baru dapat tidur dengan nyenyak macam bayi.. 

Jasa Google
Esok aku nak gi timbang body jap la.. Harap2 berat badan aku masih stabil dan belum capai tahap OBESITI lagi.. Huhu..  


P/S: Masalahnya masakan mak aku terlalu menggoda, memang x boleh kontrol makan..Heee..

8 ulasan:

Cik tikah berkata...

sejak cuti sem, berat cik tikah dh naik 5 kg!! ala... beruk btol tgok perut sndiri

ShahzCudin berkata...

klo senaman kt joystick, jari tu je la yg sihat..

khairul@kechik berkata...

@Cik tikah
hehe.. naik senang nak turun tu susah plak..

khairul@kechik berkata...

@ShahzCudin
nanti jari jadi tough..hehe..

yen(toka ziizokukuto) berkata...

minum air kosong,,banyak banyak,,hehe

khairul@kechik berkata...

@yen(toka ziizokukuto)
minum sampai koma.. hehe

Ezad Skytech berkata...

godaan masakan mak kat rumah mmg tak boleh ditolak...heeee~

khairul@kechik berkata...

@Ezad Skytech
betul.. 2 pinggan pun x cukup lagi..hehe

Baca Ini Juga

TANAH TUMPAH DARAHKU