Anak Emas Aku

Isnin, 14 November 2011

Menang Disanjung, Tewas Dihina..



Cendol : Adoyai.. Entah pape je la mangkuk ni.. Reti main ke x reti  main ni.. Dah terlepas pingat tu..
Kechik : Dah takdir kita tak dapat nak wat macam mana.. Redha jela..
Cendol : Takdir tak takdir. Buat perabis duit je hantar training sana sini. Kalo aku tu kompom dah dapat punya. Haih geram tul la..
Kechik : Ala.. Hari ni terlepas. Masa akan datang kita boleh cuba lagi.. 
Cendol : Huh tukar orang lain jelah nanti. Dah nyampah aku tengok muka dia.. 
Kechik : Amboi2.. Masa dia menang hari tu bukan main lagi ko puji. Bila kalah ko maki plak. 
Cendol : Bila menang kita sanjung kita sayang. Kalo kalah kita kutuk la..
Kechik : Erkk.. Camni pun ada..


Fikir-fikirkanlah begitu ke sikap kita?.. Malaysia Boleh!! 



P/S: Harap pihak penjual cendol x marah nama cendol jadi mangsa entri ni. Hee..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sikap setiap insan adalah berbeza..

haadziq berkata...

biasa la tu beb..aku pn kadang2 gitu..hehe

Ezad Skytech berkata...

biasa la tu..manusia..

bila menang...macam2 penghargaan dibagi...bila da kalah...kaw2 dimaki...dikutuk....huuuh~

khairul@kechik berkata...

@Ezad Skytech
huhu.. camni la nasib atlet kita...

Baca Ini Juga

TANAH TUMPAH DARAHKU