Anak Emas Aku

Isnin, 14 November 2011

Menang Disanjung, Tewas Dihina..



Cendol : Adoyai.. Entah pape je la mangkuk ni.. Reti main ke x reti  main ni.. Dah terlepas pingat tu..
Kechik : Dah takdir kita tak dapat nak wat macam mana.. Redha jela..
Cendol : Takdir tak takdir. Buat perabis duit je hantar training sana sini. Kalo aku tu kompom dah dapat punya. Haih geram tul la..
Kechik : Ala.. Hari ni terlepas. Masa akan datang kita boleh cuba lagi.. 
Cendol : Huh tukar orang lain jelah nanti. Dah nyampah aku tengok muka dia.. 
Kechik : Amboi2.. Masa dia menang hari tu bukan main lagi ko puji. Bila kalah ko maki plak. 
Cendol : Bila menang kita sanjung kita sayang. Kalo kalah kita kutuk la..
Kechik : Erkk.. Camni pun ada..


Fikir-fikirkanlah begitu ke sikap kita?.. Malaysia Boleh!! 



P/S: Harap pihak penjual cendol x marah nama cendol jadi mangsa entri ni. Hee..

4 ulasan:

Cik Lia Lomi berkata...

sikap setiap insan adalah berbeza..

haadziq berkata...

biasa la tu beb..aku pn kadang2 gitu..hehe

Ezad Skytech berkata...

biasa la tu..manusia..

bila menang...macam2 penghargaan dibagi...bila da kalah...kaw2 dimaki...dikutuk....huuuh~

khairul@kechik berkata...

@Ezad Skytech
huhu.. camni la nasib atlet kita...

Baca Ini Juga

TANAH TUMPAH DARAHKU