Anak Emas Aku

Rabu, 2 November 2011

"Saya Tak Sentuh.."



Berikut antara kenyataan Khairul Fahmi Che Mat/Apek mengenai gambar kontroversinya:


 “Saya tak sentuh benda itu (arak). Muka saya merah kerana suasana dalam tu (pesta hari jadi) panas, ditambah pula dengan keadaan sesak dengan orang ramai.”


Menghindari maksiat lebih elokkan..




Anak sape la ni...


“Bila saya tengok gambar itu pagi tadi (semalam) selepas dimaklumkan seorang rakan, saya pun terkejut. Tetapi ingin saya tegaskan bahawa saya tiada kaitan dengan benda itu (arak) seperti dalam gambar,” katanya yang dihubungi ketika membuat pemeriksaan kesihatan di Majlis Sukan Negara (MSN), semalam

“Saya mahu memberi tumpuan kepada Sukan Sea dan tidak mahu terlalu memikirkannya kerana dah dekat (perlawanan). Selepas perlawanan selesai, saya akan berikan penjelasan kepada media dan buat apa yang patut,” katanya.

Emm.. Rasanya kalau beri penjelasan secepat mungkin lebih baik dari membiarkan hal ni berlarutan. Barulah hati tenangkan dan peminat2 pun tak la syak yang bukan2..  Atas padang boleh fokus 100%. Barulah mampu jaga gawang negara dengan tangkas  kat Sukan Sea nanti.. 


7 ulasan:

ShahzCudin berkata...

elok xyah dtg..kn da timbul fitnah..

BlueiceButterfly berkata...

~betul3..hehe :)

khairul@kechik berkata...

@ShahzCudin
setuju.. mendatangkan pandangan serong org lain je..

khairul@kechik berkata...

@BlueiceButterfly
betul2.. :)

MiSaEi berkata...

alahai apek...apek...

Atenyana berkata...

haih, baru up sikit...*sigh*

Fad berkata...

lain macam je merah dia tu..huhu

Baca Ini Juga

TANAH TUMPAH DARAHKU