Anak Emas Aku

Ahad, 13 November 2011

Kawan



Huish.. Dah adat didunia. Bila senang banyak je kawan2 kat sekeliling,  kawan lama yang dah lama tak jumpa pun ramai lah muncul.. Semua nak ngaku kawan.. Kawan masa tadikalah, kawan masa kelas fardu ainlah huh macam2 ragam manusia ni..

Tapi bila kita susah plak, sorang2 jauhkan diri.. Bila minta tolong banyak je alasan. Macam tu ke kawan.. Zaman sekarang ni memang susah nak jumpa kawan yang sejati. Kawan makan kawan banyaklah kat luar tu.. Tahu nak ambil kesempatan je.. Pantang nampak peluang. Aku rela duk sorang2 dari berkawan dengan manusia spesis ni.. Tak de rugi pun..

Jadi terpaksalah aku memilih kawan.. Tak kisah la orang lain nak kata aku sombong sebab memang betul pun..Haha.. Untuk kebaikan aku juga.. Tak mau terkena. Huhu..
Okies



P/S:Aku x ramai kawan, cuma ramai kenalan..

1 ulasan:

SpeakerSekolah berkata...

Jngn mencari kawan..crilah keluarga wlopn bkan darah dging..cewahh..hehe

Baca Ini Juga

TANAH TUMPAH DARAHKU