Anak Emas Aku

Rabu, 25 Januari 2012

Aku Pun Selsema Juga, Tapi takdelah sampai....



Salam.. Hari ni tergerak plak hati nak buka blog n taip entri baru.. Setelah sekian lama aku merajuk dengan blog ni, akhirnya tertaiplah entri ini.. Heheh..

Sekarang ni cuaca dah tak menentu. Sekejap hujan sekejap panas. Kita pun mudah je jatuh sakit bila cuaca berubah-ubah ni. Dah dekat seminggu aku kena penyakit tiga serangkai, deman+batuk+selsema.. Rasa tak selesa je.. Nak makan pun takde selera.. 
Sebut pasal makan, aku teringat plak peristiwa di kedai makan beberapa hari lepas. Aku dengan famili pergi keluar makan. Kebetulan kita orang duduk dekat dengan sinki sebab tempat lain semua dah penuh.

 Nak dijadikan cerita, adalah sorang mamat ni dia pun gi lah dekat sinki tu. Ingatkan dia nak basuh tangan tapi benda lain yang dia buat. Ada ke patut boleh plak dia hembus hingus dia. Banyak plak tu.. Berlendir-lendir..



Hah. Terus mati selera kita orang. Mamat tu plak boleh buat muka selamba je. Memang takde sivik tul la..
Agak2 lah kalau nak buat camtu. Kalau dekat bilik air tak pe la juga, ni kat kedai makan, depan orang yang tengah makan!! Ish memang teruk betul perangai. 
Ingat semua.....

 JANGAN TIRU AKSI ITU DIKEDAI MAKAN!!! 


P/S: Hembuslah ditempat yang sesuai sampai tercabut hidung...

6 ulasan:

Nurul Faiz Bikers berkata...

yakkksss... geli geleman rasa. hehe.

miss inna berkata...

inna pn xsuka jg bila ada org wat gitu lebih2 lagi time kita menghadap makanan...cuba la cri tmpt yg lebih sesuai dan kurang org...

khairul@kechik berkata...

@Nurul Faiz Bikers
hehe..

khairul@kechik berkata...

@miss inna
tul.. yg melihat ni terseksa.

Ezad Skytech berkata...

serius...takde selera da aq nak makan kalau terjadi macam tu depan mata aq...

GBM berkata...

euwww.. memang menggelikan. sabor jelah yer..

Baca Ini Juga

TANAH TUMPAH DARAHKU